Danes je torej nissan GT-R na trgu že dvanajst let in seveda je v tem času doživel prenove. Prvo že leta 2011, ki mu je s prilagoditvami elektronike in motorja moč dvignila na 406 kilovatov, prav tako pa so izboljšali podvozje in kakovost izdelave, druga, bolj korenita, pa je prišla z modelnim letom 2017. Na zunaj se je odrazila predvsem v povečani maski hladilnika v slogu ‘V-Motion’, okrepitvah karoserije, izboljšani aerodinamiki z več potiska k tlom in izboljšani notranjosti z armaturno ploščo, ki so jo oblikovali po načelu ‘horizontal flow’. Med drugim so tudi 27 stikal zamenjali z le enajstimi in precej upravljanja prenesli na za dotik občutljivi zaslon. Seveda je močnejši postal tudi motor, ki zdaj razvija moč 425 kilovatov.
Bolj zgovoren je podatek, da je že v osnovni različici do 100 kilometrov na uro potreboval le 2,7 sekunde in da je s 7,08 minute leta 2015 postal tudi eden najhitrejših avtomobilov na sloviti severni pentlji dirkališča Nürburgring.
